NoNoobs 2011 2012 2013 2014 2015 2016 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Bobovsky Ciszecka Szczepaniak Zimolzak Kościelny Kreczmar

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Andrzej  Arendt

Andrzej Arendt

product manager, PayU

Odpowiedzialny za rozwój usług mobilnych, w ostatnim czasie współtworzył m.in. pierwszy mobilny e-przelew wykonywany jednym tapnięciem. Ekspert rynku płatności mobilnych i doświadczony project manager. Od wielu lat pracujący w międzynarodowych zespołach. Wraz z T-Systems stworzył pierwszy w Polsce system płatności elektronicznych oparty o aplikacje mobilne. Absolwent informatyki, zarządzania i marketingu. Stypendysta oraz stażysta Paryskiego Uniwersytetu Technologicznego. 

Roman  Bębenista

Roman Bębenista

senior SEO specialist, Bluerank

Absolwent Informatyki w Zarządzaniu na Uniwersytecie Łódzkim. Pracuje jako koordynator działań SEO w projekcie o międzynarodowym zasięgu z branży ogłoszeniowej, jak również dla klientów Polskich min. z branży budowlanej. Cyklicznie publikuje online teksty poświęcone pozycjonowaniu na serwisach polskich jak i zagranicznych.

Markus  Bokowsky

Markus Bokowsky

CEO and Co-Founder, Bokowsky + Laymann GmbH

He is the CEO and Co-Founder of Bokowsky + Laymann GmbH. For more than 15 years Markus has explored the capabilities of online media in marketing communication. Identifying the strategic potential of emerging technologies had always been a key factor to the success of his company throughout its history. Markus is a passionate iPhone user, and his strongest belief is that the future of the Internet will lie anywhere but in front of a PC.

Michał Bonarowski

Michał Bonarowski

senior PR brand manager, Allegro

Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Obecnie pełni funkcję PR Brand Manager w Allegro.pl - największej platformie e-commerce. Od początku lat 90. w mediach tradycyjnych, a następnie w elektronicznych, szczególnie wykorzystujących Internet jako platformę dotarcia do odbiorców. Współtwórca pierwszych wydań prasy papierowej w Internecie i pierwszych serwisów informacyjnych. Pracował dla mediów i wydawców takich jak: Gazeta Bankowa, Businessman Magazine, Tygodnik Polityka, TVP2, Infor, Onet.pl, IDG, Presspublica, Polska Agencja Prasowa. Współtworzył linię programową mediów interaktywnych, aktywnie uczestniczył w tworzeniu serwisów internetowych na pograniczu informacji, rozrywki i mediów społecznościowych. Doradza funduszom inwestującym w start-upy oraz zajmuje się komunikacją zintegrowaną poza branżą medialną. Członek ISOC, Polskiego Stowarzyszenia Blogerów i Vlogerów oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Juror konkursu Effie w 2014.

Łukasz  Ciechanek

Łukasz Ciechanek

dyrektor rozwoju, ContentStream

Dyrektor rozwoju ContentStream, największej w Polsce sieci content marketingu, należącej do firmy Netsprint. Odpowiada za strategię rozwoju i relacje z kluczowymi klientami sieci. Wcześniej był w Netsprincie kierownikiem ds. rozwoju sieci reklamowej Adkontekst. Pracował również w Acxiom Polska, jako online & trigger marketing manager. Wiceprzewodniczący grupy roboczej Content Marketing przy IAB Polska. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior manager regional product & market development, Visa Europe

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie: Wydział Finanse i Statystyka, specjalizacja bankowość. Ze światem kart związana już od ponad 20 lat. Pracowała m.in. w POLCARD, eCard, a od 2007 r. była Dyrektorem Marketingu i Zarządzania Produktami w First Data Polska w części firmy zajmującej się obsługą akceptantów. Od grudnia 2009 r. w Visa Europe, gdzie w warszawskim biurze odpowiada za rozwój rynku handlu internetowego i wdrażanie portfela elektronicznego V.me by Visa.

 

Wojciech  Czajkowski

Wojciech Czajkowski

dyrektor zarządzający, członek zarządu, PayU

Ze spółką związany jest od lipca 2012 r. Wcześniej przez kilka lat pracował w Grupie Allegro, m.in. na stanowisku dyrektora regionalnego w Rosji i na Ukrainie oraz dyrektora zarządzającego wsparciem biznesu dla operacji międzynarodowych Grupy Allegro. W sumie posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży internetowej. Obecnie skupia się na segmencie płatności internetowych ze szczególnym uwzględnieniem usług B2C. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim. Jest pasjonatem nowych technologii, które chętnie testuje i czerpie z nich inspiracje na co dzień.

Stanislaw  Fiedor

Stanislaw Fiedor

CEO, Fuero Games

Założyciel Fuero Games - studia specjalizującego się w produkcji gier mobilnych i cross-platformowych, w tym m.in. zrealizowanego we współpracy z CD PROJEKT – The Witcher Battle Arena. Z wykształcenia ekonomista, absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Swoją przygodę z biznesem rozpoczynał od założenia własnej agencji interaktywnej, która realizowała projekty zarówno dla dużych korporacji, jak i innowacyjnych Start-up’ów.

Przemysław  Jurgiel-Żyła

Przemysław Jurgiel-Żyła

dyrektor sieci wydawców i systemów adserwerowych, Netsprint

Odpowiada za rozwój i relację z wydawcami sieci Adkontekst i ContentStream oraz wsparcie kluczowych wydawców wykorzystujących Netsprint Adserver. Pracę w Netsprint zaczynał od business developmentu produktu ContentStream. Od 12 lat związany z obsługą klienta oraz rozwojem biznesu. Od wielu lat aktywny członek i Przewodniczący Komisji Rewizyjnej w Krajowej Izbie Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji.

Remigiusz  Kościelny

Remigiusz Kościelny

współzałożyciel, CEO, Vivid Games

Współzałożyciel, CEO Vivid Games, aktualnie notowanej na NewConnect spółki akcyjnej o milionowych obrotach i międzynarodowym uznaniu. Od 12 lat związany z branżą gier komputerowych. W czasie pracy zawodowej zrealizował wiele projektów współpracując z wiodącymi, światowej klasy partnerami. Największym sukces odniósł Real Boxing, marka która na stałe wpisała się do kanonu gier mobilnych zyskując rosnącą rzeszę fanów na całym świecie. Podróżnik, entuzjasta nowych trendów i technologii

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Michał  Kwiatkowski

Michał Kwiatkowski

head of system integration and deputy CTO, Audioteka

W Audiotece odpowiedzialny między innymi za rozwój systemu na nowych platformach oraz integracje z partnerami zewnętrznymi. Ma na koncie kilkanaście udanych wdrożeń we współpracy z partnerami w obszarach Automotive, Smart TV oraz płatności mobilnych w Polsce i za granicą. Wcześniej zarządzał zespołami zajmującymi się technicznymi aspektami wdrożenia nowych produktów w Motoroli i Samsungu. Jest absolwentem Telekomunikacji na Politechnice Warszawskiej i Zarządzania Projektami na SGH.

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Rocznik 74. Pasjonat nowych technologii, kibic wszelkich form przedsiębiorczości i kreatywność. Sympatyk startupów, ceniący ludzi skromnych i pracowitych. Również startuper, który z sukcesem prowadził i sprzedał serwis pytamy.pl.
Na co dzień bloger na Antyweb.pl oraz mąż i tata dla dwójki wspaniałych urwisów.

Rafael  Moucka

Rafael Moucka

prezes zarządu, Positive Technology

Pełni fukcję Prezesa Zarządu spółki Positive Technology skupiającej udziały: Positive Power Sp. z o.o., mailPro Sp. z o.o. i Invisio Sp. z o.o.; jest także Członkiem Zarządu Indata Software SA.
Jest absolwentem programu doskonalenia umiejętności Menedżerskich MANAGEMENT 2009, prowadzonego przez Harvard Business School & ICAN Institute oraz AKADEMII STRATEGICZNEGO PRZYWÓDZTWA (Harvard Business School & ICAN Institute), programu dla doświadczonych menedżerów wysokiego szczebla. Występuje w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, organizowanych m.in. przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Prywatnie jest pasjonatem golfa, rozwoju osobistego oraz szczęśliwym posiadaczem Harleya Davidsona.

Tomasz Musial

Tomasz Musial

regional manager CEE, Smart Adserver

Z rynkiem reklamy internetowej związany od 11 lat. Odpowiada za rozwój Smart Adserver w regionie Europy Środkowo-Wschodniej z akcentem na reklamę display, mobile, video oraz programmatic. Jako specjalista na rynku technologii reklamowych oraz RTB posiada szerokie doświadczenie w zakresie optymalizacji i maksymalizacji przychodów wydawców internetowych. Ukończył Arhus School of Business w Danii na kierunku Business Performance Management oraz Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest stypendystą Wirtschaftuniersität Wien w Austrii. Gra namiętnie w squasha, jeździ na snowboardzie i pływa na kite-surfingu.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director, Bluerank

Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytycs. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą. Prywatnie – tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.

Piotr  Pietrzak

Piotr Pietrzak

chief technology officer (CTO), IBM Polska i Kraje Bałtyckie

Entuzjasta i technologiczny ewangelista, od 17 lat związany z branżą IT. Specjalizuje się w projektach optymalizacji i transformacji przedsiębiorstw. Odpowiedzialny za rozwój rynku cloud i cognitive computing w Polsce. Jest członkiem 32-osobowej grupy Innovation Network, zajmującej się w IBM rozwijaniem nowatorskich rozwiązań. Odpowiedzialny jest też za współpracę z funduszami inwestycyjnymi typu VC/PE w ramach programu IBM Global Entrepreneur. Autor wielu branżowych publikacji. Przełamuje schematy, promuje innowacje. Miłośnik szybkich motocykli, otwartych standardów i umysłów. Można go śledzić pod adresem @PiotrPietrzak (http://www.twitter.com/PiotrPietrzak)

Tomasz  Popielarczyk

Tomasz Popielarczyk

dziennikarz/bloger technologiczny, Antyweb.pl

Dziennikarz/bloger technologiczny w serwisie internetowym Antyweb.pl oraz autor bloga Recenzator.pl. Absolwent dziennikarstwa na toruńskim UMK. W branży od roku 2008. Ma na swoim koncie publikacje w takich wortalach i serwisach branżowych, jak: PCCentre.pl, Wirtualnemedia.pl oraz Antyapps.pl, a także gościnne wystąpienia w prasie drukowanej, radiu i telewizji w roli eksperta. Jego specjalizacją są technologie mobilne, software oraz hardware komputerowy, a także zagadnienia związane z nowymi mediami. Ponadto analizuje biznesowe oblicze rynku technologicznego oraz bacznie przygląda się zarówno polskiej jak i zagranicznej scenie startupowej. Prywatnie pasjonat literatury fantastycznej oraz dobrych gier komputerowych.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Kamil  Stanuch

Kamil Stanuch

współzałożyciel i prezes, KoalaMetrics

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w DDB Warszawa, później jako współzałożyciel kierował krakowskim software hous’em Sigmapoint specjalizującym się tworzeniu aplikacji mobilnych. Absolwent Międzywydziałowych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz stypendysta Harvard Summer School (International Marketing, Macroeconomics).

Piotr  Szostak

Piotr Szostak

CEO, founder, 4Screens

Założyciel 4screens.net, platformy do budowy interaktywnych aplikacji dostępnych na wielu ekranach. Z branżą medialną związany od 14 lat. Praktyk z dziedziny nowych mediów oraz technologii Pomysłodawca i współzałożyciel telewizji interaktywnej 4fun.tv, gdzie odpowiadał za uruchomienie telewizji oraz zarządzanie w początkowym okresie. Twórca projektów interaktywnych które z powodzeniem realizował m.in. dla TVP, Polsat, TV4, Agora, Eurozet, Agora, Stroer, Canal+, Infor.  Założyciel i prezes zarządu Nopattern - agencji specjalizującej się w rozwiązaniach Multi-Screen.

Zuzanna  Śleszyńska

Zuzanna Śleszyńska

współzałożycielka i CCO, LikeAndBuy.It

Obecnie pochłonięta pracą nad pierwszym w Europie projektem związanym Instagram-commerce: http://likeandbuy.it/. Nowa usługa wreszcie pozwala monetyzować działania na Instagramie takim markom jak Inglot. Od ponad dwóch lat związana z m-commerce - wcześniej współtworzyła polski oddział Shopgate w Polsce. Wraz z zespołem mobilizowała nasz kraj, tworząc strony mobilne i aplikacje dedykowane dla sklepów internetowych. Prywatnie wielbicielka wszelkich związków mody i technologii, miłośniczka festiwali muzycznych i tłumaczka.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Krzysztof Urban

Krzysztof Urban

dyrektor zarządzający, mytaxi Polska

Zanim podjął pracę w mytaxi przez dwa lata pracował jako zastępcą Dyrektora w Ruch S.A., gdzie zajmował się restrukturyzacją spółki, a także kierował zespołem Wsparcia i Analiz Sprzedaży. Wcześniej przez ponad 7 lat pracował jako Manager w międzynarodowej firmie doradczej Ernst & Young w Warszawie, gdzie przede wszystkim był odpowiedzialny za usługi świadczone dla spółek z sektora sprzedaży detalicznej, produkcji przemysłowej, a także spółek sektora finansowego. Jest absolwentem wydziału Zarządzania i Informatyki na kierunku Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prywatnie interesuje go fotografia i podróże.

 

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Borys  Wróbel

Borys Wróbel

CEO, Redmobile & 1APP

Ekspert i weteran marketingu mobilnego – z sukcesem buduje marki na małym ekranie od ponad 8 lat. Obecnie rozwija Redmobile – mobile marketingową agencję full service, tworzącą strategie i kreacje dla marek w mobilnych mediach oraz 1APP - mobilny software house wyspecjalizowany w budowie mobilnych rozwiązań dla biznesu. Związany z marketingiem od 13 lat, wcześniej pracował m.in. dla pierwszej polskiej agencji mobilnej – Mobijoy, dla DougFaberFamily [obecnie Change Integrated], oraz Lowe GGK. Pracował z szeregiem marek takich klientów jak Unilever, Kompania Piwowarska, Coca-Cola, Mercedes, BMW, Chipita, Telekomunikacja Polska, PGE, Nestle, Tmobile. Jest członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, członkiem grupy mobile w ramach IAB Polska, aktywnie działa w obszarze mobilnej edukacji polskiego rynku reklamy. Jest mentorem spotkań start-up’owych, prelegentem i członkiem paneli eksperckich na konferencjach poświęconych kreacji oraz komunikacji marek w nowych mediach. Prywatnie fan MTB downhill’u, backpacker, od niedawna żeglarz i dumny tata. Pasjonują go sporty motorowe - głownie na PlayStation.

Marcin  Zaremba

Marcin Zaremba

członek zarządu i współwłaściciel, Senfino, autor książki 'Mobile dla Menedżerów'

Obecnie członek zarządu i współwłaściciel Senfino, softwarehouse’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych. Wcześniej Head of Mobile Products w Grupie o2 i Head of Business w agencji Lovemobile (Grupa o2). Współzakładał magazyn Proseed, współorganizował Aulę Polskę, był zaangażowany przy powstawaniu App Academy jako organizator i wykładowca.

Piotr Zimolzak

Piotr Zimolzak

wiceprezes zarządu, SW Research

Z wykształcenia socjolog i matematyk. Z zamiłowania statystyk, badacz marketingowy i społeczny, ściśle związany z metodami ilościowymi w naukach społecznych. Posiada ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych. Należy do Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii. Uczestnik wielu konferencji, m.in. Poznań Game Arena, CyberResearch 3.0. Autor kilku publikacji naukowych. Na co dzień, działając jako Wiceprezes Zarządu SW Research, a zarazem Główny Analityk, czuwa nad merytorycznym poziomem publikowanych raportów.