NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Bobovsky Ciszecka Szczepaniak Zimolzak Kościelny Kreczmar

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

19.05.2015

09:30-09:45

Kawa/Networking#

09:45-10:00

Rozpoczęcie konferencji Generation Mobile 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:40

Wyniki IV fali dedykowanego badania Generation Mobile #

Jak korzystamy ze smartfonów?
Za co najchętniej płacimy i jakie kwoty? Czy jesteśmy przywiązani do naszych urządzeń i co decyduje o wyborze kolejnego? Premierowe wyniki nowej sekcji badania dotyczącego tzw. "ubieralnych urządzeń" (ang. wereables devices) oraz przyszłości transakcji mobilnych.

Piotr Zimolzak

Piotr Zimolzak

wiceprezes zarządu, SW Research


Keynote

10:40-11:25

Word has gotten around that Mobile has changed everything and that the things we develop are being used everywhere, but rarely when sitting in front of the PC. So what is next? Which industries will transform or be transformed necessarily owing to Mobile? Which trends will accompany or overrun us in the near future? And what will this mean for developers and business decision makers? An attempt of an insight into the present situation and a glimpse into the future.

Markus  Bokowsky

Markus Bokowsky

CEO and Co-Founder, Bokowsky + Laymann GmbH


11:25-12:00

Kawa/networking #

BLOK: Transakcje/Płatności

12:00-12:30

Jak bezpiecznie i wygodnie płacić w sieci i mobilnie?#

Potrzeby nowego, „wieloekranowego” konsumenta i odpowiedź na nie na przykładzie rozwiązań Visa, w Europie i w Polsce.

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior manager regional product & market development, Visa Europe


12:30-13:00

Najważniejsze cechy dobrego mobilnego sytemu płatności z perspektywy sklepu i użytkownika na przykładzie pierwszego mobilnego e-przelewu i płatności one-touch#

Andrzej  Arendt

Andrzej Arendt

product manager, PayU


13:00-13:45

Panel dyskusyjny: Zwiększanie zaangażowania konsumentów dzięki doświadczeniu z płatnościami mobilnymi #

W jaki sposób firmy sprzedające przez kanał mobile oraz firmy dostarczające rozwiązania mogą zwiększyć satysfakcję klienta z kupowania? Jak wygląda aktualnie rozwój mobilnych aplikacji płatnościowych i portfeli przyjaznych dla klienta? Czy można zwiększyć zaangażowanie klientów dzięki wygodnym formom płatności

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior manager regional product & market development, Visa Europe

Wojciech  Czajkowski

Wojciech Czajkowski

dyrektor zarządzający, członek zarządu, PayU

Michał  Kwiatkowski

Michał Kwiatkowski

head of system integration and deputy CTO, Audioteka

Michał Bonarowski

Michał Bonarowski

senior PR brand manager, Allegro

Krzysztof Urban

Krzysztof Urban

dyrektor zarządzający, mytaxi Polska


13:01-13:45

#

Prowadzący

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


13:45-14:30

Obiad/networking #

BLOK: mCommerce/Strategie

14:30-15:00

Strategie: mobile first czy mobile only#

Podejście "mobile first" dużej popularności nabrało w ostatnich latach. Nadal nie każdy wdraża je w życie, ale mówienie o nim jako słusznym sposobie myślenia i projektowania jest już na porządku dziennym. Coraz częściej zapowiada się jednak, że zanim "mobile first" w pełni rozwinie skrzydła, przytłoczy go nowy trend - "mobile only". Czy coraz większa popularność mobile'a musi oznaczać koniec desktopu?

Rafael  Moucka

Rafael Moucka

prezes zarządu, Positive Technology


15:00-15:30

Insta-commerce, czyli jak skutecznie monetyzować Instagrama#

Od kilku lat mówi się o tzw. social commerce. Wszyscy poważni uczestnicy rynku e-commerce w mniejszy lub większy sposób angażują się w mediach społecznościowych. Co działa? Który kanał sprzedaje najbardziej? Dlaczego to właśnie Instagram staje się gorącym tematem w kontekście e-commerce?

Zuzanna  Śleszyńska

Zuzanna Śleszyńska

współzałożycielka i CCO, LikeAndBuy.It


15:30-16:00

Beacony jako wsparcie dla e-Commerce #

Kiedy mówimy o e-commerce na myśl przychodzi Kowalski robiący zakupy przed ekranem komputera niczym w tradycyjnym sklepie. Urządzenia mobilne, pomimo dynamicznego rozwoju, dotychczas niewiele w tej kwestii zmieniły. Dopiero era Intenet of Things ma szansę połączyć e-zakupy i handel tradycyjny na dobre. 

Marcin  Zaremba

Marcin Zaremba

członek zarządu i współwłaściciel, Senfino, autor książki 'Mobile dla Menedżerów'


16:00-16:15

Kawa/Networking#

16:15-16:45

10 praktycznych porad, aby Mobilegeddon zwiększył zyski Twojego biznesu#

Udział urządzeń mobilnych w przeglądaniu Internetu rośnie, a przyjazność stron Internetowych dla urządzeń mobilnych przestała być opcją do wyboru. Wraz z ostatnią kwietniową aktualizacją algorytmu Google to obowiązkowa funkcjonalność, zapewniająca dobrą widoczność w mobilnych wynikach wyszukiwania. O Mobilegeddon opowiemy praktycznie, biznesowo oraz technicznie. Wszystko to po to, aby zwiększyć zyski Twojego biznesu dzięki zmianom w algorytmie Google.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director, Bluerank

Roman  Bębenista

Roman Bębenista

senior SEO specialist, Bluerank


16:45-17:15

Siła małych danych, czyli jak z 93% trafnością określić czy użytkownik smartfona jest kierowcą czy rodzicem?#

Czego możemy dowiedzieć się o użytkowniku smartfona z pozornie nieznaczących danych? Czy na podstawie użycia smartfona możemy rozpoznać czy użytkownik jest kierowcą, uprawia sport lub planuje wakacje w Barcelonie? W prezentacji  wyniki testu przeprowadzonego wspólnie z T-Mobile, w którym udało się uzyskać 93% poprawność w predykcji profilu użytkowników.  

Kamil  Stanuch

Kamil Stanuch

współzałożyciel i prezes, KoalaMetrics


17:15-17:30

Zakończenie pierwszego dnia konferencji Generation Mobile 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

20.05.2015

09:45-10:00

Kawa/Networking#

09:45-10:00

Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji Generation Mobile 2015 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Przegląd najważniejszych technologii i trendów mobilnych #

Tomasz  Popielarczyk

Tomasz Popielarczyk

dziennikarz/bloger technologiczny, Antyweb.pl


10:30-11:00

Technologia a współczesny retail - czy jesteśmy na to gotowi#

Czy tradycyjny retail może pozwolić sobie na nie korzystanie z nowoczesnych technologii? Jak od tradycyjnego sklepu przejść do e-commenrce i odwrotnie.
Konwergencja wydaje się najlepszą możliwą drogą do sukcesu, a rozwiązania mobilne są nieodzowną częścią całości. Popatrzmy jak robią to inni - jakie działania i strategie są używane i odnoszą zamierzone efekty

Piotr  Pietrzak

Piotr Pietrzak

chief technology officer (CTO), IBM Polska i Kraje Bałtyckie


11:00-11:30

Click or tap, czyli jak nie zepsuć mobile#

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


11:30-12:00

Kawa/networking #

BLOK: Rozrywka/media

12:00-12:30

Mobile gaming jako biznes – najważniejsze elementy strategii i monetyzacji #

Premiera wspaniałej, grywalnej gry to dopiero początek.
Jak konkurować na dojrzałym, globalnym rynku gier mobilnych? Jakie są składniki sukcesu?
Jakie strategie obrać i w jaki sposób monetyzować graczy?
Czym charakteruzują się nowoczesne gry Free2Play i jak dbać o nie po premierze.
O doświadczeniach, drodze do modelu Free2Play, oraz przyszłości Vivid Games.

Remigiusz  Kościelny

Remigiusz Kościelny

współzałożyciel, CEO, Vivid Games


12:30-13:00

Media a mobile – jak radzą sobie stacje TV i serwisy wideo? #

Piotr  Szostak

Piotr Szostak

CEO, founder, 4Screens


13:00-13:40

Q&A: Dlaczego nie będzie nowego Angry Birds? #

Remigiusz  Kościelny

Remigiusz Kościelny

współzałożyciel, CEO, Vivid Games

Stanislaw  Fiedor

Stanislaw Fiedor

CEO, Fuero Games


Prowadzący

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl


13:40-14:40

Obiad/networking #

BLOK: Marketing Mobilny

14:40-15:10

Przegląd 10 najciekawszych kampanii mobilnych ostatnich 12 miesięcy #

Borys  Wróbel

Borys Wróbel

CEO, Redmobile & 1APP


15:10-15:40

Crossplatformowe targetowanie reklam#

Jak efektywnie zarządzać kampanią reklamową na wielu ekranach, w wielu systemach operacyjnych, na różnych modelach telefonów, w wielu aplikacjach, etc.
Różnorodne typy reklam - formy płaskie, rich-media, video - a RWD
Multiplatformowość w mobile'u wczoraj i dzisiaj

Tomasz Musial

Tomasz Musial

regional manager CEE, Smart Adserver


15:40-16:10

Jak content marketing zmienia oblicze marketingu mobilnego#

W ciągu roku budżety na reklamę mobilną w Polsce urosły o ponad 120 procent. Coraz silniejszym filarem kanału mobile staje się reklama natywna. Pokażemy różnorodne, polskie przykłady reklamy natywnej na urządzeniach mobilnych.

Przemysław  Jurgiel-Żyła

Przemysław Jurgiel-Żyła

dyrektor sieci wydawców i systemów adserwerowych, Netsprint


16:10-16:20

Zakończenie konferencji Generation Mobile 2015#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl